Friday, July 2, 2010

relevankah dia di hati ku

sebentar aku mahu melupakan kisah lalu.. cuba membawa kekesalan pergi.. tapi sekali lagi hati ini punah, kerana dia tidak pernah mengerti...
lantas kesalahan di bahu aku? cuba melupakan namun akhirnya aku tersadai dalam dilema yang lalu. lantas aku buat kesimpulan. dia tidak relevan untukku...
mungkin aku terlalu berfikir positif, dia sudah melupakan namun yang nyata dia masih mengingati cuma mungkin marah masih bertakhta maka pengakhiran kami terpisah antara dua benua. yang tak menjanjikan sebarang pertemuan, yang tidak mengharapkan sebarang pengenalan ketika bersua. mungkin aku tak kenal atau dia yang berpaling.
relevankah dia di hatiku? aku mendapat jawapan yang pasti. kerna ku tahu dulu bukan aku seoarang yang mengerti, pasti kau jua merasai. cuma aku kini dipenuhi banyak cinta duniawi dan hakiki sehingga kau tak layak di hati =)
Share

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 pinkyellow. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
This template is brought to you by :AllBlogTools.com All Blog Tools.com
Blogger Showcase