Wednesday, June 15, 2011

I fAiL tO lOvE

hi there,
2 entry dalam 1 hari.. wow.. hehe.. actually baru lepas exam jadi ana punya banyak masa untuk menulis entry...
I FAIL TO LOVE...
bukan satu ungkapan baru yang aku jumpa.. dah lama sebenarnya kata-kata ini terngiang dalam benak akal, tapi belum jumpa masa yang sesuai untuk diluahkan.. berbalik pada entry sebelum ini, aku dah pon menginjak usia 25 tahun.. Alhamdulillah.. dikurniaan badan yang sihat, dipermudahkan seribu macam urusan, ditenangkan sedikit hati yang gelisah dan banyak lagi rezeki kurniaan Ilahi yang melingkari diri.. amin..

tapi, satu hal yang bermain di sanubari, bila agaknya dipertemukan jodoh.. disamping ucapan klise dari teman-teman, ramai juga yang mendoakan agar dipercepatkan jodoh.. AMIN.. tetapi jodoh bukanlah suatu benda yang boleh dicari, yang nyata supaya boleh dilihat, JODOH tersirat dalam pelbagai cara dan situasi..
melangkah usia 25 tahun ini sekali lagi membuatkan aku berfikir, alangkah baiknya jika ada yang menemani, disamping keluarga tercinta.. yang setia berdiri disisi, yang tidak letih melayani dan yang menghargai diri ini..

jujurnya, aku letih menanti. Letih menunggu insan itu memahami. Walau berkali diingatkan hati ini, jika lelaki itu tidak akan mengetahui yang cinta untuknya sudah berada bersama ku sejak 7 tahun yang lalu..I FAIL TO LOVE...
Satu nama yang mungkin kekal dihati, yang mungkin tiada pengganti.. dapatkah aku melupai? i wonder who will be my soulmate? dikala usia 25 tahun ini, masih adakah segenap CINTA untuk ku gapai? Masih adakah yang setia menanti? masih adakah ruang untukku bertakhta di hati?
Share

1 comments:

ISHA IDIAZ said...

Fail to love? Pelik je bunyinyer~ hehe

Post a Comment

 
Copyright 2009 pinkyellow. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
This template is brought to you by :AllBlogTools.com All Blog Tools.com
Blogger Showcase