Wednesday, November 17, 2010

tangisan sedih atau gembira


leave it behind

one word.. everything comes to zero.. i got the answers and thank you, i decide it one day before i saw the words... Alhamdulillah.. dengan perubahan yang aku lakukan.. mujur Tuhan menolong untuk lebih menjelaskan.. tiada lagi tersimpan rasa cuma air mata yang mengalir di hati.. tidak lagi di pipi..


Syukur!.. that the first word yang aku lahirkan... mungkin keadaan hormon tidak seimbang aku sedikit tergugah, namun kembali ke semula pada tekad.. aku menjadi orang yang beda...beda pada hati... yang selama ini kuteguhkan pada sinaran bintang...

aku lemas pada tangisan hati.. telah kudidik.. telah ku pujuk... namun hati tetap hati.. perlu pendirian tersendiri.. telah kutinggalkan hati.. biarkan ia sendiri..

THAT WHY I AM HEARTLESS!!!

sory dear friends.. i wish i could get it back but sometimes it went to other way... so i leave it.. alone.. with no one....

Share

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 pinkyellow. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
This template is brought to you by :AllBlogTools.com All Blog Tools.com
Blogger Showcase